LAAT ZIEN WAT JE KAN EN NEEM HET OP TEGEN ANDERE ZWEMMERS

COMPETITIE

Na het doorlopen van onze zwemschool en de leeftijd van 9 jaren te hebben bereikt is het tijd voor de volgende stap in de ontwikkeling van uw kind als zwemmer, ofwel kiest de zwemmer voor recreatief zwemmen ofwel voor competitie.

Winter Criterium

BEGELEID DOOR GEMOTIVEERDE,
OPGELEIDE TRAINERS

Kinderen die niet door onze zwemschool opgeleid zijn zullen alvorens toegelaten te worden een zwemtest moeten afleggen om hun beginniveau te kunnen vaststellen.

Vanaf de leeftijd van 9 jaar kan men in België deelnemen aan officiële zwemwedstrijden.

De competitiegroep bestaat uit zwemmers van alle niveaus en wordt begeleid door gemotiveerde, goed opgeleide trainers, allen met jaren ervaring.

Afhankelijk van de leeftijd en het niveau zal er wekelijks een minimum van 3 tot 6 trainingen voorzien zijn. Tijdens vakanties worden er extra trainingen voorzien waardoor het aantal trainingen zal omhoog gaan tot 10-12 trainingen per week. In de zomervakantie gaat de competitiegroep ter voorbereiding van de Belgische Kampioenschappen op buitenlandse stage.

De competitiegroep neemt deel aan zowel regionale, nationale als internationale wedstrijden in binnen- en buitenland.

3-6 TRAININGEN

OOK IN DE VAKANTIES

10-12 TRAININGEN

VAN BEGINNER TOT EXPERT

ZWEMWEDSTRIJDEN

KALENDER

meer info nog toe te voegen.

DEELNAME

Alle verplaatsingen van en naar de wedstrijden gebeuren op eigen risico. Ouders die hun zoon of dochter niet kunnen vergezellen naar een wedstrijd, maken best afspraken met de trainer of iemand van het bestuur.
Indien men zich inschrijft voor een zwemwedstrijd, dient men zich te houden aan de voorwaarden zoals vermeld op het inschrijvingsformulier van elke wedstrijd

PRAKTISCH

We trainen op de volgende momenten (uren :
  • Maandag: 18u30 – 20u30
  • Dinsdag: 18u30 – 20u30
  • Woensdag: 18u00 – 18u30
  • Woensdag: 19u00 – 20u30
  • Donderdag: 18u30 – 20u30
  • Vrijdag: 18u30 – 20u30
  • Zaterdag: 7u00 – 9u00

Bij forfait (niet deelnemen aan de ingeschreven wedstrijd, om welke reden dan ook) dient het lid 1,00 euro forfaitvergoeding per ingeschreven reeks te betalen aan de club. Enkel een doktersattest op de wedstrijddag kan een forfaitvergoeding rechtvaardigen, zodat de zwemclub geen boete dient te betalen.